reklama

Pride pochod v Bratislave

Podľa reakcií niektorých slovenských akožepolitikov sa dnes v Bratislave uskutočnil pochod zvlčelých asociálov, na Bratislavu sa mala zniesť Sodoma - Gomora

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Čítal som v novinách reakcie niektorých slovenských politikov a najviac ma vystrašili politici hlavne z tých najslovenskejších strán, strán plných polomafiánov, zlodejov, alkoholikov, jednoducho volený výkvet slovenského národa. Premýšľal som vôbec, či sa tam mám ísť pozrieť, prežil som už čo to v živote, ale nebol som si istý, či budem schopný uniesť to množstvo a stupeň zvrhlostí, ktorý tam musím zákonite očakávať.

Moju zvedavosť o to viac podnecovali prísne bezpečnostné opatrenia na Hviezdoslavovom námestí, miesto zhromaždenia bolo prakticky hermeticky uzavreté a dostať do vyhradeného priestoru sa dalo len absolvovaním osobnej prehliadky. Vošiel som dovnútra a zaujal som obranný postoj, veď, čo keby. Mládež prevažne v teanegerskom veku v pestrofarebnom oblečení s dúhovými vlajkami, balónikmi debatovala, obzerali sa zvedavo okolo seba. Postupne som sa uvoľnil a cítil som sa neporovnateľne bezpečnejšie ako napríklad na ktoromkoľvek futbalovom zápase.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na homosexualitu mám svoj vlastný názor, ktorý nekorešponduje so žiadnym z vyhrotených medializovaných názorov na žiadnom póle tejto problematiky , ale na tomto zhromaždení som na nič neprišiel. 

Na zhromaždení vystúpila aj slovenská verejná ochrankyňa práv a pochopil som prečo tam bola a prečo mala potrebu prezentovať svoj názor. Každý v demokratickej spoločnosti, ak neobmedzuje svojim počínaním iných, má právo na prezentáciu svojho názoru. Nič viac, nič menej. A nerozumiem hystérii zástupcov jednej z politických strán prešpikovanej zlodejmi, ktorá vôbec nerozumie takým pojmom akými sú napríklad sloboda prejavu a radi by poučovali ombudsmanku v uplatňovaní ľudských práv.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebudem tu toto zhromaždenie a pochod velebiť, ani odsudzovať. Ponúkam len zopár fotografií, ktoré z určitej časti dokumentujú túto akciu.

Pride v Bratislave
Pride v Bratislave (zdroj: Lf)
Osobné prehliadky
Osobné prehliadky (zdroj: Lf)
Policajná ochrana
Policajná ochrana 
Slovenský znak po novom
Slovenský znak po novom (zdroj: Lf)
Pride v Bratislave
Pride v Bratislave (zdroj: Lf)
Väčšina sa dobre bavila
Väčšina sa dobre bavila (zdroj: Lf)
Pride v Bratislave
Pride v Bratislave (zdroj: Lf)
Pride v Bratislave
Pride v Bratislave (zdroj: Lf)
Pride v Bratislave
Pride v Bratislave (zdroj: Lf)
Pride v Bratislave
Pride v Bratislave (zdroj: Lf)
František Lefler

František Lefler

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  43x

som človek, ktorého stále zaujíma dianie okolo nás a nie je mi to ľahostajné lebo nadobúdam pocit, že prežívame Déjà vu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu