reklama

Jarná Bratislava

Výrazné jarné oteplenie ma ráno vydurilo von a zistil som, že sa to nestalo len mne a mesto bolo plné behajúcich, bicyklujúcich alebo len prechádzajúcich sa ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Áno, už je to tu, predpokladané počasie na jarné obdobie je vždy očakávané a všetci dúfame v prekonávanie minuloročných teplotných rekordov lebo samozrejme sme po zime nedočkaví a radi by sme mali príjemné letné počasie na povel, neberúc do úvahy geografické umiestnenie Slovenska v rámci Európy.

Takže som sa vybral nabrať jarnú energiu a zamyslel som sa, ktorým smerom sa vyberiem, nechcel som ísť z Bratislavy von a prebehol som si v hlave možnosti, ktoré nám mesto ponúka.

Predpokladal som, že Železná studnička a Koliba budú preplnené, tak som sa vybral opačným smerom s tým, že zájdem k Dunaju, ktorý mi k Bratislave vždy patril. Pustil som sa ku Slovnaftu s tým, že sa poteším pohľadom na Malý Dunaj, ktorý si zo svojej mladosti síce pomätám skôr ako smradľavú stoku, ale po optimistickom zámere sprevádzkovať dávno zašlú slávu kúpaliska Lido som sa nádejal, že zlepšenie celkového stavu Dunaja, sa bude týkať aj Malého Dunaja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po príchode do oblasti Vlčieho hrdla som si uvedomil, že pravdpodobne žijem v ilúziách a v ničím nepodložených snoch, že v tejto časti mesta nastali pozitívne zmeny. Získal som pocit, že sa nachádzam na jednom veľkom smetisku, z čoho som bol mierne povedané prekvapený. Nepredpokladal som až tak veľmi zničené životné prostredie a tak veľkú mieru ignorácie zo strany hlavne mestskej časti Ružinov. Inak si to neviem vysvetliť. Pravdepodobne starostlivosť o čistotu a životné prostredie sa politickým nominantom nepredáva tak jednoducho ako megalomanské stavby, napr. najnovšie lanovka ponad Dunaj, prípadne v nedávnej minulosti osvetlenie mosta a iné nezmysly, ktoré slúžia len na vylepšovanie imidžu jednotlivých politikov. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi takto vábivo vyzeralo počas posledného víkendu okolie Malého Dunaja.

železná trubka v strede je vážnou hrozbou pre vodákov, člny,....
železná trubka v strede je vážnou hrozbou pre vodákov, člny,.... (zdroj: Lf)
ešte vypláva?
ešte vypláva? (zdroj: Lf)
brloh? alebo ubytovňa
brloh? alebo ubytovňa (zdroj: Lf)
sporak, chladnička,...?
sporak, chladnička,...? (zdroj: Lf)
kresielko
kresielko (zdroj: Lf)
kresiel je na výber
kresiel je na výber (zdroj: Lf)
smradľavý výpust netuším čoho
smradľavý výpust netuším čoho (zdroj: Lf)
smutné
smutné (zdroj: Lf)
František Lefler

František Lefler

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  43x

som človek, ktorého stále zaujíma dianie okolo nás a nie je mi to ľahostajné lebo nadobúdam pocit, že prežívame Déjà vu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu