reklama

Thajsko - miesto na dovolenku

Thajsko je lokalitou na luxusnú dovolenku alebo miesto na nízkonákladovú dovolenku ohrozujúcu život?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Počas sladkého ničnerobenia v priebehu dovolenky som s hrôzou zachytil článok v mienkotvornom denníku fyzicky pracujúcej časti slovenského obyvateľstva s apokalyptickou titulkou, ktorá mi zvestovala, že slovensko bude neodvratne ochudobnené o svoje národné poklady lebo celebrity z krajiny spod Tatier sa dostali do životy ohrozujúcich situácií v Thajsku.

Od bulvárnych zberateľov kliknutí som sa dozvedel, že slovenská celebrita, športovkyňa, fitneska a neviem čo všetko sa skrýva v jednej osobe počas svojho pobytu na samozrejme luxusnom ostrove Thajska sa „zbesilými“ výčinmi počasia dostala do ohrozenia života. Po prvotnom úľaku, kedy som si uvedomil, že sa tam nachádzam aj ja som sa zamyslel nad prvotnými opatreniami, ktoré by mi mohli zachrániť život lebo prvotriedny športovec je určite fyzicky lepšie pripravený čeliť nástrahám živlov ako ja, netrénovaný jedinec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po dôkladnom zvážení svojich možností a zhodnotení reálnej situácie som si vyhodnotil ako necelebritný jedinec, že mi pravdepodobne na moju ochranu pre besnením živlov bude takmer s istotou stačiť hotelový dáždnik. Po zverejnení dych drásajúcich autentických fotografií som si sadol do auta, aby som zistil, ktoré časti ostrova sa stali zhodnotením slovenských znalcov životunebezpečnými oblasťami. Je pravdou, že silno pršalo, ale oblasti sveta, ktoré sú každoročne vystavené monzúnom, cyklónom a iným vrtochom počasia sú na jednoduchý dážď oveľa lepšie pripravené, ako napr. Bratislava na záľahy takého 3 – 5 cm snehu. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na ilustráciu prikladám zopár fotografií, ktoré nie sú vytiahnuté z propagačných bedekrov a ilustrujú život ohrozujúce lejaky v tomto „luxusnom raji“ slovenských celebrít. Po návrate domov sa ma viacerí ľudia pýtali so žiadosťami o informácie, či to skutočne tam bolo také nervydrásajúce ako sa dozvedeli z bulváru.

Nerobím si nároky a nemyslím si, že som znalcom Thajska, ktoré je príliš rôznorodé a zaujímavé na to, aby sa dalo zhodnotiť týmto krátkym zamyslením sa a zopár fotografiami, len som chcel aspoň sčasti trošku zreálniť pohľad na jednu časť Thajska.

skaly rôznych tvarov - Hinta
skaly rôznych tvarov - Hinta (zdroj: Lf)
život ohrozujúci dážď
život ohrozujúci dážď (zdroj: Lf)
typická doprava
typická doprava (zdroj: Lf)
dvor po daždi
dvor po daždi (zdroj: Lf)
pláž po daždi
pláž po daždi (zdroj: Lf)
nekupiš dobrý matroš?
nekupiš dobrý matroš? (zdroj: Lf)
show
show (zdroj: Lf)
každý sa živí ako dokáže
každý sa živí ako dokáže (zdroj: Lf)
František Lefler

František Lefler

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  43x

som človek, ktorého stále zaujíma dianie okolo nás a nie je mi to ľahostajné lebo nadobúdam pocit, že prežívame Déjà vu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu